Uvjeti poslovanja i korištenja web stranica
Podaci o prodajnom mjestu:
Arka d.o.o. (ARKA-proizvodnja, trgovina i servis uredskom opremom i priborom d.o.o.)
Bjelovarska 75, Koprivnica
OIB: 80307451053
MBS: 010055112
info@arka-servis.hr
Telefon: 048/642-322
Fax: 048/642-323
Proizvodi i/ili usluge:
Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se na sve artikle na online trgovini www.arka-servis.hr. Svojstva, značajke i fotografije naših proizvoda prikazane su na stranici samog proizvoda. Obavještavamo sve posjetitelje web stranice www.arka-servis.hr da dopuštamo mogućnost određenih pogrešaka na web stranici kao što su:
- slika ne odgovara stvarnom proizvodu
- opis proizvoda ne odgovara stvarnom proizvodu
- pogreške u specifikaciji tehničkih podataka
- prikazana cijena ne odgovara dotičnom proizvodu
- prikazano stanje zalihe skladišta ne odgovara dotičnom proizvodu
Za bilo koju od gore navedenih grešaka, unaprijed se ispričavamo.
Uvjeti prodaje
Trgovac je dužan prije prodaje (tj. sklapanja ugovora), osigurati na jasan, razumljiv i nedvosmislen način sljedeće podatke i obavijesti:
- različiti stupnjevi koji slijede u postupku sklapanja ugovora (prodaje/kupovine)
- načini i uvjeti plaćanja
- opis načina i roka isporuke proizvoda ili pružanja usluge
- troškovi dostave
- ugovorne odredbe
- opći uvjeti poslovanja ako su sastavni dio ugovora
- izjavu o poznatim ograničenjima izvoza carinskim propisima i bilo kojim drugim relevantnim odredbama ukoliko su primjenjivi
- kodeksi postupanja u skladu s kojima postupa i informacije o tome kako se ti kodeksi mogu pregledati elektroničkim putem
- usluge koje se nude nakon prodaje (servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova), jamstveni uvjeti koji se daju uz proizvod ili uslugu
- pravu kupca na raskid ugovora po Članku 45. Zakona o zaštiti potrošača, roku za raskid, situacije po kojima je isključeno pravo kupca na raskid ugovora, te uvjete reklamacija odnosno povrata novaca i/ili robe
Trgovac je dužan mogućem kupcu osigurati tehnička sredstva za prepoznavanje i ispravljanje pogrešnog unosa podataka prije završetka kupovine. Ugovorne odredbe i odredbe općih uvjeta poslovanja ugovora sklopljenih u elektroničkom obliku moraju biti dostupne kupcima na način da im je omogućeno njihovo spremanje, ponovno korištenje i reproduciranje.
Preporučujemo postavljanje link na EU platformu za online rješavanje sporova. Preporučuje se ga da svaki web shop iz zemalja članica EU treba imati, odnosno link na njega. Dovoljno je da negdje kod reklamacija ili kod Uvjeta poslovanja postavite link na Platformu za internetsko rješavanje sporova (ORS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Dostava i način plaćanja
– Dostava je svaki radni dan, odnosno slijedeći radni dan do 17,00h od primitka uplate po primljenoj ponudi.
– Kupac snosi troškove dostave. Za područje Hrvatske cijena dostave je 5,99€
– Besplatna dostava moguća je za narudžbe iznad 130,00€
– Moguće je dogovoriti preuzimanje proizvoda u našoj maloprodaji, odnosno dostava robe u Koprivnici bez naplate.
– Primamo kreditne kartice Dinersa (jednokratno i obročno plaćanje), Americana (jednokratno i obročno plaćanje), Visa (jednokratno i obročno plaćanje), Maestro (jednokratno i obročno plaćanje), MasterCard (jednokratno i obročno plaćanje).
Ako Vi imate neku ideju kako da poboljšamo našu uslugu molimo Vas obratite nam se.
Raskid ugovora i povrat
- Prije samog sklapanja Ugovora, korisnik ima mogućnost pregledati Uvjete o svojim pravima. (obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014), ovi Uvjeti te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača).
- Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od predaje robe u posjed kupcu bez navođenja razloga.
Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
– ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
– ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
– ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke te nije moguće daljnje korištenje. - Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti ARKA d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka.
- Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen,bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada ARKA d.o.o. zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca ARKA d.o.o može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.
Preuzimanje obrasca za jednostrani raskid ugovora (.PDF)
Opis načina zaštite povjerljivih podataka
Zaštita osobnih podataka i podataka o karticama
Bez obzira koji način spajanja radi, trgovac bi trebao štititi podatke kupca kako osobne tako i podatke o karticama. NAJSTROŽE je zabranjeno spremanje podataka o karticama ukoliko trgovac nije certificiran PCI DSS standardima L1 ili L2.
Upis podataka mora uvijek biti zaštićen SSL-om 256 bitne enkripcije a sami prijenos se može odvijati jedino po TLS 1.2 enkripciji.
Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju
Prodajno mjesto mora kupcima osigurati mogućnost da ne pristanu na sudjelovanje u marketinškim akcijama i da ne budu suglasni s davanjem njihovih osobnih podataka na korištenje trećim osobama. Prodajno mjesto može koristiti sljedeću izjavu o privatnosti:
www.arka-servis.hr obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici www.arka-servis.hr i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Ako su na stranicama prodajnog mjesta cijene izražene u stranoj valuti (npr. £, $…), prije plaćanja konačna cijena može ostati ista ili se može preračunati u Eure i takva prikazati kupcu. U oba slučaja je obavezno osigurati Izjavu o konverziji (prilagođenu jeziku, valuti i tečaju banke koji se koriste).
All payments will be effected in Croatian currency. The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in other currency into EUR according to the current exchange rate of the Croatian National bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.
Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka
Zaštita osobnih podataka u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka
Monri WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.
Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.
Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:
- Ime i prezime
- Telefon
- Adresa
- Mjesto
- Poštanski broj
- Država
- Vrsta kartice
- Broj kartice
- Vrijeme trajanja kartice
- CVV kod kartice
Monri WSPay ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate.
Monri WSPay jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.
Izjava o korištenju Monri WSPay-a
www.arka-servis.hr koristi Monri WSPay za online plaćanja.
Monri WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Monri WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji Monri WSPay ima. Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Jamstva
ARKA d.o.o. obavezuje se isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom joj ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od distributera.
Dakako prema sadašnjem stanju tehnologije obje strane su svjesne da nije moguće garantirati 100% ispravnost komponenata kako hardversku tako i softversku te međusobnu kompatibilnost svih komponenata ponuđenih cjenikom.
Prilikom ostvarivanja prava na jamstvo potrebno je uz neispravnu komponentu priložiti sav potreban pribor koji je sa robom, kao njen pripadak, dobiven pri kupovini iste ( kablovi, i/o shield i sl. i ostali pribor koji dolazi uz kupljenu robu ) te kopiju računa kojom se potvrđuje kupnja. Uz to je potrebno navesti detaljan opis kvara kako bi se olakšala provjera samoga proizvoda.
Neispravnosti od strane servisa ARKA d.o.o., opis kvara, serijski broj kao i broj i vrsta modela te proizvođač unose se u, za to predviđeni obrazac koji je dužan osigurati servis ARKA d.o.o.
Zamjena dijelova prije provjere ispravnosti navedenih nedostataka nije moguća, ako u cjeniku za navedenu grupaciju artikala nije drugačije navedeno (npr. u slučaju reklamacije artikla se zamjenjuje 1 za 1 u garantnom roku). Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete od strane ARKA d.o.o. već će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku. Ukoliko se prema proizvodu ne odnosite kao vlasnik a njime niste zadovoljni moguće ga je vratiti ili zamijeniti u roku 8 dana prolazeći proceduru namijenjenu za takve postupke. Iz povrata su isključeni svi proizvodi prema kojima se nije moguće odnositi kao da niste njihov vlasnik a to su ( printeri, monitori, računalni programi (software) stolna i prijenosna računala, tablet računala, mobiteli i smartphone uređaji, knjige, proizvodi koje nije moguće dovesti u prvobitno stanje te proizvodi koji su od dana kupovine znatno promijenili cijenu ). Ispravnost monitora se gleda prema ISO standardu obzirom da svaki model ima određena odstupanja.
Jamstvo ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nestručnim i nepravilnim rukovanjem. U nepravilno rukovanje su uključeni i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za uporabu, te korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima i prostorima. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštenog popravljanja uređaja, te isto tako popravka od strane treće neovlaštene osobe. Pravo na besplatan servis računala kupac gubi su slučaju da računalo predano na servis ima oštećene ili uklonjene ARKA garancijske naljepnice. ARKA d.o.o ne odgovara za podatke na računalu, HDD uređaju ili bilo kojem uređaju koji služi za pohranu podataka. Ukoliko roba ima jamstveni list od ovlaštenog servisa kupcu se preporuča da robu preda u ovlašteni servis na rješavanje jamstva. To je brži i efikasniji način rješavanja jamstva obzirom da Links d.o.o. samo prosljeđuje u ovlaštene servise. ARKA d.o.o. zaprimiti će svu robu, ali je vrlo vjerojatno da će u slučaju predaje robe u ovlašteni servis, reklamacija biti riješena u kraćem roku.
Pri kupovini pisača i ne korištenjem originalnih tinti koje je propisao proizvođač tj korištenjem zamjenskih tinti jamstvo na pisač prestaje važiti.
U slučaju nepotpune jamstvene prijave ili artikla prijavljenog na jamstvo koji nije kupljen u prostorijama ARKA d.o.o. , servis ARKA d.o.o. zaračunava radne sate utrošene na rješavanje zadanog naloga od strane kupca prema važećem cjeniku usluga. Cjenik usluga ARKA servisa možete pogledati na našoj web stranici ili zatražiti u našoj prodaji i servisu. (http://www.arka-servis.hr/reklamacije.php) U slučaju da je riječ o kompletnom računalu kupljenom u ARKA d.o.o., tvrtka je dužna locirati i otkloniti sve kvarove vezane uz isto. U slučaju kupnje komponenata za sastavljanje računala ili samo nekih artikala ARKA d.o.o. dužan je provjeriti samo ispravnost komponenata. Međusobna kompatibilnost komponenata nije predmet jamstva, ako sve nisu kupljene i sastavljane u prostoru ARKA d.o.o.
U slučaju da su sve komponente kupljene i sastavljane u ARKA d.o.o. , a dolazi do određenih nekompatibilnosti, ARKA d.o.o. će u dogovoru s kupcem pronaći rješenje za nastalu situaciju. ARKA d.o.o. se obvezuje da će jamstvo za robu kupljeno u trgovinama ARKA d.o.o. riješiti u primjerenom roku na način da će proizvod biti popravljen ili zamijenjen proizvodom jednakih ili boljih karakteristika koje su bitne i relevantne za tu vrstu proizvoda. Ukoliko dolazi do zamjene proizvoda, kupac dobiva i novo jamstvo sa novim proizvodom.
ARKA servis naplaćuje usluge isključivo na zahtjev kupca i za sve artikle i računala koja nemaju jamstvo u ARKA d.o.o.
Prava iz jamstva ne utječu na ostala prava koja kupcu pripadaju po drugim pravnim osnovama.
Za proizvode koje kupci ne podignu, ARKA d.o.o. odgovara 60 dana. Nakon isteka 60 dana, ARKA d.o.o. zadržava pravo naplate ležarine u iznosu od 10 kn + PDV po danu čuvanja nepreuzetog proizvoda.
ARKA d.o.o. uz svaki račun predaje ovaj jamstveni obrazac tj. upute o jamstvu te se sa potpisom na računu kupac slaže sa uvjetima kupovine u ARKA d.o.o.